Začněte s hubnutím břicha po porodu s našimi tipy!

7512757514_eca6edb0b8_zMáte draa sebou porod a přemýšlíte, co udělat pro to, abyste měla zase bříško pevné jako před těhotenstvím?

Čtěte další řádky. Poradíme vám, kdy po porodu začít hubnout, jak na to a kolik času věnovat nezbytnému pravidelnému cvičení. Výsledky vás příjemně překvapí!

Buďte v pohodě

U většiny žen po porodu je běžné, že se jim nelíbí jejich vlastní tělo, protože během těhotenství hodně kilogramů nabraly a teď stojí žalostně před zrcadlem a vzdychají. Jiné ženy zase po porodu vypadají skoro tak dobře jako před těhotenstvím. Vše záleží na vrozených dispozicích a na životním stylu. Pokud teď patříte k těm oblejším, pusťte se o to odhodlaněji do cvičení a oslňte při blízké příležitosti krásnou postavou v plavkách.

2787561947_bd789547d7_zZákladem hubnutí je aerobní aktivita

Maminky s kočárky se neprocházejí městy jen tak pro nic za nic. Chůze je totiž jednou z aerobních aktivit, při nichž dochází ke spalování tuků. Bez takového spalování s konstantní tepovou frekvencí se hubnout nedá. Chůze má ohromnou výhodu, a to tu, že můžete na procházku vyrazit i s kočárkem a nemusíte shánět hlídání, jako kdybyste si šla například zaplavat do bazénu.

Kdy začít po porodu hubnout a kolik času tomu věnovat

Na to, kdy po porodu můžete začít hubnout, neexistuje jednoznačná odpověď. Vždy záleží na každé ženě, za jak dlouho se cítí dostatečně fit na to, aby se systematickým cvičením začala. Jediné, co by ženy měly dodržovat, je klid během šestinedělí. Během toho by cvičit neměly, vhodnější je nabírat ztracené síly. Ženy, které prošly císařským řezem, obvykle dostávají doporučení cvičit až po 12 týdnech od porodu.

14331900868_6b2c7f5329_zCvičte pravidelně každý den bez výjimky, každou sérii 3-4x, jedna série by měla být 15x provedený cvik. Vždy ale naslouchejte svému tělu, abyste si nezpůsobila potíže.

Doporučené cviky na zpevnění břicha po porodu

Na zpevnění břicha existuje mnoho cviků, my vám doporučujeme následující tři:

Šikmé sedy-lehy

Lehněte si na zem, pokrčte nohy v kolenou, levou nohu položte na pravé koleno a snažte se pravým ramenem přitahovat k levému kolenu. Potom vyměňte strany – pravou nohu dejte na levé koleno a snažte se přitahovat se k němu levým ramenem. Tímto cvikem skvěle posílíte šikmé břišní svaly.

Nohy na postel

Lehněte si na zem a dejte nohy v oblasti lýtek na postel, případně na gymnastický míč. Rukama si buď podložte hlavu, nebo je nechte položené volně podél těla. Potom zatínejte spodní část břicha a zvedejte pánev od země. Při zpětném pokládání dbejte na položení obratle po obratli. Cvik se dá provádět i s pokrčenýma nohama na zemi.

Staré známé nůžky

Některé cviky ze základních škol jsou opravdu nesmrtelné. Třeba nůžky. Lehněte si na zem na záda a ruce položte volně podél těla. Zatněte břišní svaly, zvedněte nohy do vzduchu tak, abyste cítila tah břišních svalů. Zkontrolujte, zda máte bedra stále na zemi. Poté kmitejte nohama ve vzduchu.

4253031584_0508147cee_zZávěrem

Vyzkoušejte naše tipy na cviky ke zpevnění břišních svalů a doplňte jimi své pravidelné procházky. Nezapomínejte také na zdravou a vyváženou stravu, která vám může při hubnutí velmi pomoct. Přejeme vám brzy viditelné výsledky!